Oh, secret admirer
When you're around the autumn feels like summer
How come you're always messing up with the weather?
Just like you do to me....
Last night in my sleep
I dreamt of you riding on my counting sheep
Oh how you're always bouncing
Oh you look so annoying
Dear beautiful admirer
I always think that you're a very nice fellow
But suddenly you make me feel so mellow
Every time you say hello
And every time you look at me
I wish you vanish and disappear into the air
How come you keep on smiling?
Oh! You look so annoying.
My secret admirer
I never thought my heart could be so yearning
Please tell me now why you so try to ignore me
'Cause I do miss you so
...............................
10 comments:
whoa...
hehehehe
apa benda nih?????
dah start balik dah perangai dia. hahahahahaha.
make sure nih tak amik dari mana-mana movie eh. I WILL KNOW! hahahahahha
Yer, Mala knows all..hehehehe
fariq ada admirer?
apa nak heran...
FARIQ KAN PESERTA CEMERLANG...:p
hahaaha betul.
aku tak puas hati!
hahhaa
papaya : mala cas2 tau je tuh yaya..heheh
mala : harap2 u tatau laa..hehehe
pengejar masa : apekah? ahaha..aku admire org ada laa..hahahaha
aaliyah zara : hahaha..tade mana nye cemerlang pon, dpt cemerlang tade pon org suke aku..aku suke org ada ar..hahaha... :P
siapeeeeeeeeeeeeeee????
member i cite tadi, dia kata dia ada sorang kawan nama fariq tapi dia agak-agak lembut gitu. dia dikenali sebagai fifi. hahahahahahahha
i think i'm going to start calling you fifi. hahahahahah gile kiyut!
"When you're around the autumn feels like summer"
'tis an excellent stanza!
the tengkujuh feels like winter~ hahaha..jauh travel utk rasa winter :P
Post a Comment